Subject: FW: Projekteerimistingimuste taotlus nr. 2511002/00695
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Feb 2025 10:28:18 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/25/2032-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Tarmo Uusrand <[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 25, 2025 10:19 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Projekteerimistingimuste taotlus nr. 2511002/00695

Tere

THS Projekt OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel Saue vallas Pärnu
mnt 558a/c kinnistu liitumisprojekti.

Saadan eskiisi vastavalt valla tingimustele eelnevaks kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Tarmo Uusrand

Projektijuht

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

GSM: +372 5298284

 <http://www.thsprojekt.com/> www.thsprojekt.com

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.